
Brødrene i St. Dominikus og søstrene på Katarinahjemmet inviterer til kallsmesse torsdag 1. mars. Messen finner sted i St. Dominikus kirke og begynner kl. 18.30. Etter messen er det vesper i kirken, før vi fortsetter på Katarinahjemmet.
På Sta. Katarinahjemmet blir det kirkekaffe og korte innlegg om det dominikanske kall ved sr. Katarina Pajchel og fr. Jean-Paul Vesco – brødrenes provinsial som besøker Norge. Og det blir mulig å kjøpe boken om livet på Katarinahjemmet og i St. Dominikus, sett gjennom Freddy Edderkopps øyne!
Velkommen!


I disse dager kommer St. Olav forlag ut med en ny barnebok, Freddy Edderkopp i kloster. Boken er skrevet av sr. Ane-Elisabet Røer, og handlingen er lagt til Sta. Katarinahjemmet. I boken følger vi edderkoppen Freddy, og gjennom hans opplevelser gis en morsom og lærerik innføring i klosterlivet.

