Sommertid

Fra og med mandag 29. juni går Katarinahjemmet inn i sommertid. Gjestehuset stenger, og resepsjonen er ikke betjent. Sommertiden varer til og med 2. august.

Ønsker du kontakt er epost den sikreste metoden:

Gjestehus, studenthjem osv.:  rom.katarinahjemmet@katolsk.no

Kloster: sta.katarina@op.katolsk.no

Den enkelte søster: oversikt over søstrene

 

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail