Her kan du se hvilken informasjon vi samler inn gjennom vår nettside og/eller ved bestillinger på nett, e-post eller telefon. Du kan også se hva vi bruker denne informasjonen til. Ved å gi oss dine personopplysninger aksepterer du samtidig våre betingelser som beskrevet her.

Hvorfor ber vi om din/deres personinformasjon?

Vi trenger denne informasjonen for å kunne behandle reservasjoner ved vårt Gjestehus/møtelokale, samt ved søknad og opptak ved vårt studenthjem eller volontørtilbud.

Vi innhenter også personopplysninger når du søker jobb hos oss.

Hvilken informasjon samler vi inn?

Du kan bli bedt om å oppgi navn, telefonnummer, postadresse og e-post.

Når du bestiller rom via vår nettside, ber vi om både bestillers samt evt. reisefølges personinformasjon. For gruppebestillinger vil vi også be om personinformasjon for alle gjester, i tillegg til navn og fakturaadresse for bestiller.

Gjestehistorikk (bestillinger/avbestillinger, ankomst/avreise, betalinger etc) knyttet til din/deres bestilling blir lagret med kundeforholdet i vårt elektroniske bookingsystem. Betalingsinformasjon/historikk (gjelder alle kundekategorier) blir også oppbevart i papirformat i låst arkiv så lenge regnskapsloven krever det.

For søkere til vårt studenthjem eller til vårt volontørtilbud vil også personinformasjon innhentes. Du vil da bli bedt om å oppgi navn, telefonnummer, postadresse og e-post. I tillegg må du oppgi fødselsdato, studievalg samt en begrunnelse for å søke. Dersom søknaden blir akseptert må du  også oppgi navn og kontaktinformasjon til pårørende. Din betalingshistorikk blir lagret så lenge regnskapslover tilsier det.

Hvor lenge oppbevares informasjonen?

Gjestehus/møtelokale: Personinformasjon blir oppbevart så lenge kundeforholdet vedvarer, er relevant eller annen lov tilsier det. Der kunden ikke eksplisitt uttrykker at kundeforholdet opphører, vedstår kundeforholdet.

Studenthjem/volontør: Personinformasjon blir oppbevart så lenge kontrakten vedstår, er relevant eller annen lov tilsier det. Søknader med gitt personinformasjon blir oppbevart så lenge informasjonen er nødvendig for å behandle forespørselen, og/eller så lenge en eventuell kontrakt vedstår.

Hvem har tilgang til personopplysninger?

Kun de som betjener gjestenes bestillinger eller beboerne og volontørenes kontraktsforhold vil ha tilgang til din personinformasjon. Visbook AS vil i enkelte situasjoner kunne ha tilgang til personinformasjon ved drifting og/eller service av vår booking-løsning. Matrix systemer AS vil i enkelte tilfeller også ha tilgang til personinformasjon gjennom drifting og/eller service av vårt regnskapsprogram.

Vi deler ut over dette ikke personinformasjon med tredjepart, men forbeholder oss retten til å gi informasjon om våre kunder til politi eller juridiske autoriteter om nødvendig.

Cookies

Vi bruker WordPress som publiseringsløsning. WordPress benytter informasjonskapsler for å lagre innstillinger for brukere som logger inn i systemet. Dersom du logger inn i WordPress settes informasjonskapsler for å huske dine innstillinger og gjenkjenne deg neste gang du besøker siden. NB: Det lagres kun informasjon om innloggede brukere i disse kapslene, og de deles ikke med tredjeparter.

Vi benytter også tredjeparts informasjonskapsler fra sosiale medier som Facebook, Twitter og Instagram slik at du på en enkel måte skal kunne dele innhold i sosiale medier. Informasjonskapsler kan også bli satt av tredjeparts tjenesteleverandører som Automattic (Jetpack, WordPress).

Skjemaene vi bruker til booking av møterom og gjestehus benytter informasjonskapsler som inneholder data du fyller ut for å gjøre brukeropplevelsen bedre. De lagres kun i den aktive sesjonen og deles ikke med tredjeparter.

Du kan blokkere bruk av informasjonskapsler i innstillingene til din valgte nettleser. Les mer om dette på nettvett.no.

Aksept av betingelser

Ved å besøke katarinahjemmet.katolsk.no eller benytte våre tilbud på Sta. Katarinahjemmet godkjenner du også våre bruker- og personvernsvilkår beskrevet på denne siden. Vi kan endre disse betingelsene ved behov, og oppdatert versjon finnes alltid på denne siden. Dersom vi poster endringer, og du fortsetter å bruke nettsiden og vårt tilbud, aksepter du automatisk våre nye betingelser.

Ta gjerne kontakt dersom du har ytterligere spørsmål. Eventuelle henvendelser kan sendes til rom.katarinahjemmet@katolsk.no.

Facebooktwitterpinterestlinkedinmail